Snel kiezen
Zoek op kleur
Zoek op prijs
Zoek op smaak
Zoek op land
Zoek op herkomstgebied
Zoek op druivenras
Zoek op dranksoort
Zoek op producent
Zoek op flesinhoud
Zoek op kenmerk
  U winkelt veilig bij ons

Klantenservice


Bestelling en levering


Hoe kunt je makkelijk een bestelling plaatsen?

Je selecteert het artikel dat je wilt kopen en klikt op 'bestel' of 'in winkelwagen'. Wilt je verder rondkijken? Dat kan. Het artikel blijft in het winkelwagen. Is je winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan de knop "Afrekenen".

Hoe kan je je bestelling(en) controleren?

Je kunt vervolgens je naam en bezorggegevens invullen. Indien nodig kan je ook een ander bezorgadres invullen of aangeven dat je de bestelling komt afhalen in de winkel. Controleer je bestelling en adresgegevens.

Afhaalpunt van PostNL

Als je bestelling klaar is, is het mogelijk na het invullen van je NAW-gegevens aan te geven dat je de bestelling ophaalt bij een afhaalpunt van PostNL. Je vult eerst je huisadres in, daarna kan je kiezen voor een afhaallocatie bij jou in de buurt. Het is niet mogelijk zelf het adres van de PostNL locatie handmatig in te voeren als afleveradres. De zending wordt dan niet bezorgd. Dit komt omdat het afhaalpunt officieel niet de ontvanger is. Ook voor het afhalen bij een PostNL punt krijg je een Track&Tracé code en kan je zien wanneer je bestelling klaar ligt. Je kunt je bestelling dan ophalen met een geldig legitimatiebewijs. Let op: het pakket wordt 7 dagen bewaard voor jou. Daarna wordt het retour gezonden naar ons als afzender.

Betalen en afronden

Kies daarna hoe je wilt betalen. Je kunt betalen met iDEAL, VISA, Mastercard, Maestra, VPAY, Bancontact. Vooraf overmaken met een bankoverschrijving kan ook. Klik nadat je akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden op "Bestellen met betaalverplichting" en je bestelling is geplaatst.

Even geduld a.u.b.